Skratta eller Gråta?

Idag kände jag mest för att gråta när jag kom hit. Detta stället eller rättare sagt en del personer här kommer att ge mig en hjärnblödning förr eller senare.
Argh!

Har tagit oss evigheter att reda upp allt men nu ska stackars Bella äntligen få gå hem och jag ska påbörja dagens stuff. Har börjat med en kaffe, den är välbehövlig kan jag tala om. Snart dags för en liten bulle till det.. men kaffe först.. Koffeinet kanske lugnar ner nerverna lite.. Hah :P

Lovely söndagsväder i alla fall och jag hade på mig min nya gula outfit i morse på vägen hit. Gult brottarlinne från Gina Tricot och gul uuunderbart mysig kofta från samma ställe.
Ångrar lite att jag inte köpte den vita nättröjan också.. Den var Så snygg.. hade passat perfekt på vilken grillfest som helst nu i sommar! Borde kanske ta mig en tur dit ner igen snart...?

Annars dunkar det lite bakom högerögat där min kära sambo armbågade mig inatt.. :(
Snyggt om man hade fått en blåtira på köpet...?

Jaja, åter jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0