Slut som artist!

Det är jag det!
Nu är det snart 13 timmar sen jag åkte hemifrån. Mitt huvud vill inte alls med mig längre.
SÅ... jag ska ta en dusch och BUS:a lite ;) Brännan blir ju liiite ojämn när man sitter i solen med linne.
Sen blir det myskläder och soffan som gäller.

Ska försöka fixa lite stuff innan älsklingen kommer hem från jobb också, det förtjänar han!

Tack Dessi för en myyysig och välbehövlig fika i solskenet i hamnen! Underbart att ses, underbart med sol och underbart god macka och iste!

Nu vill inte mina ögon mer.. Hörs senare hörrni!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ojj 05 00 var ju en anning tidigare än då jag gick upp, precis det får vara innan tuppen då, haha :)
Taack, Får väl säga ha en trevlig kväll, det är ju fortfarande skönt ute :)

2008-05-11 @ 19:37:06
URL: http://tenson.blogg.se
Postat av: Dessi

tack själv! :) det var toppen!

2008-05-12 @ 19:28:05
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0