Snabbt och lätt?

Snart avklarat detta passet också. Idag är det dock lite arga blickar här. Jag gillar inte att fightas med kollegor men ibland har man inget annat val än att ta konflikten.. :/ Kändes rätt hårt idag dock.
Jaja, det går över tills jag gifter mig.. Dvs om mindre än ett år ;) haha!

På tal om gifta sig.. Min älskling är ute och leker skogsmulle med sina manliga vänner.. Har inte sovit utan honom en enda natt sen vi flyttade ihop.. Och inte på läääänge innan dess heller (fanns ju en del skäl till att vi flyttade ihop). Skoja att det kommer att kännas galet tomt att gå och lägga sig själv i lägenheten.. Framförallt att sova helt själv.. en hel natt :/. Jaja jag överlever nog.. värre verkar det vara för honom som sover i tält bland knotten.. :P

Har duktig tjej på upplärning idag, går bra! Dessutom slipper jag göra alla helgrutiner,värt en massa kan jag tala om! Vi ska gå igenom en sak till och sen ska vi nästan få gå hem :) Nice!

Vad gör alla ni andra denna lördag? Vilar/Grillar efter en dag på stranden kanske? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0