Sova?

Börjar bli lite sliten i huvudet nu faktiskt. Hunnit med en massa pappersjobb som har släpat sen jag var i Paris.. Det och ltie helgrutiner plus en miljon studenter som har bal gör inte direkt susen för huvudet om jag ska vara ärlig...
Å andra sidan är det skönt att pyssla lite..
De sista två timmarna har dock passerat lite i slow motion.. Inget i matsalen eller baren och inget här ute hos mig.. Nåja, det är sommar och på sommaren är det väl tyvärr så det är här...Många fina klänningar och brudpar dock ;) Men ingen inspiration.. Inte alls så jag vill se ut på vårt bröllop!

Har iaf haft sällskap av chefen hela kvällen, det är trevligt.. Han har dessutom lovat att han ska dansa soldansen den 13:e maj nästa år.. De hade ju varit nice ;)
Regn ja.. eller snarare inte kanske.. Har fortfarande dubbeldörrarna öppna här och jobbar i bara kortärmad skjorta idag.. Helt ljuvligt väder.. Jag hade lätt kunnat sätta mig på en uteservering nu om det inte hade varit så att jag måste upp 05,00 imorgon :/

Jaja nu ska jag ut till Mackan i köket!

Sov gott.. Eller vad ni nu ska hitta på ikväll/inatt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0