Svällande hjärna?

Känns lite så.. Har ju varit så effektiv idag så jag tänkte sätta mig i solen en stund.. Men nej, mitt huvud vill inte. Känns som att hjärnan har börjat svälla och är för stor för "skalet" Aj aj.. :(
Så jag ska snällt plana ut i sängen framför tv'n ett tag istället. Får se om det blir nån kvällsprommis ner till stranden senare kanske?

Har i alla fall hunnit med följande:

- Tvättat två maskiner tvätt + hängt upp
- Köpt nytt tågkort (prommis ner på stan och hem)
- Organiserat garderoben + RENSAT nåt grymt
- Varit ute hos bror + svägerska och grattat på mors dag
- Varit på kyrkogården och satt "mors dag" blommor till mormor
- Ätit "lunch"

O ändå är det söndag? :) Har bara en sak kar på lista: VATTNA! Våra stackare här hemma verkar inte njuta lika mycket av värmen som vi andra gör!


Så här ser jag ut idag.. Älskar mitt sommar-rosa linne och pepe-jeansen jag köpte i Paris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0