Sweet memories..

Den här videon... Eller framförallt låten får mig ALLTID att le.
Den påminner mig om tiden för ungefär två år sen nu... Alla lördagar hos Maggis, alla utgångar på Tivoli.. slut på Lernia, alla våra galenskaper där... dagar i Danmark, Barbie & Glenn, alla nattliga samtal på vägen hem...Maggans Petter, Matz skor... SENA kvällar, tidiga mornar, alla cider på Hamnpaviljongen, fotbolls VM med x antal cider på Tivoli's uteplats med storbildsskärm..Vi hade jävligt kul!

O Maggis, jag antar att du är typ den enda som fattar om jag säger: "Vi slänger in dom i ugnen?...JUSSSTE!" Haha

Och som sagt.. Denna låten är på något sätt den våren och sommaren.

Kommentarer
Postat av: maggan

det var tider det! :) härligt!

2008-05-14 @ 09:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0