Våfflor och vitt vin?

Passar det ihop egentligen?

I alla fall så har jag duschat, BUS:at, sovit en timme (i väntan på att kunna ta på kläder igen) under ett underbart täcke i ett svalt sovrum. Nu har jag dessutom vispat grädde och fixat våfflor.. Tyvärr kommer inte hjärtat hem förrän om tiiiiidigast en timme så de får bli varmhållning på dom :/

Så här sitter jag ensam med ett glas vitt.. Ska vattna våra kära växter och sen är det Robin Hood på tv. Jag ÄLSKAR den filmen.. Precis allt med den är BRA!

Usch.. Denna helgen känns så trist annars. Inte sett Nicco mer än fem minuter känns det som... Men visst, det är ju bara helgen kanske man kan tänka.. Dock tror jag det är precis så här det kommer att bli över sommaren.. Att vi jobbar om varandra precis hela tiden... Jag jobbar mycket förmiddagar i sommar och han kommer säkert att jobba massa kvällar :/ Seeeegt! Jag som älskar att spendera tid med honom..
Jaja, nån gång ska väl våra scheman passa ihop..

Nu ska mina törstiga vänner få vatten!

image736

Tre av sötnosarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0