Äta, äta, äta!

Hej på er.. Vilket väder man vaknade upp till. Regn och rusk.. Men för att vara ärlig så orkar jag inte bry mig, hela kroppen är tillräckligt seg ändå. Ska man börja sucka över vädret hade jag nog aldrig kommit upp ur sängen!

Sitter här och äter underbart goda solrosmackor med leverpastej och gurka, nam nam. Ska verkligen försöka äta lite mer nu de närmsta veckorna. Känner av hur mycket jag har tappat i vikt på jobbet och de känns inte så bra om jag ska vara ärlig.. Så idag ska de ätas :) haha. Tar väl igen det till julen :P Hrm

Idag är det personalmöte på jobb.. Intressant faktiskt. Annars hade jag inte gått dit på min lediga dag. Men en thai-lunch innan med Anders och sen möte blir säkert bra!
Träning ikväll och sen ser jag fram emot att sjunka ner i soffan och bara vara innan det är dags att sova igen :/ Morgonpass imorrn vilket förvisso är skönt men innebär också att man måste upp 05.. :/

Jaja, överlever det med!
Kram på er och trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hua, har du oxå tidiga morgonpass!? Jag tycker det är såå jobbigt att kliva upp tidigt fast sen är det ju sååå skönt att sluta i tid på em. Vi jobbar 06.30-15.00. Ha en fin dag du me... Kramen

2008-11-18 @ 10:45:24
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Karin

japp det är det som är grejen!

2008-11-18 @ 11:26:47
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0