Bebisfeber

Oj..Överraskande möte.
Många negativa nyheter..även vi drabbas rätt hårt av finanskrisen som det ser ut i nuläget, inget kul allt.
Men glada nyheter lös upp i mörkret, vår VD ska ha bebis..Och det lyser av lycka om hela henne.. Gissa när? I maj! Jag får minsann konkurrens om uppmärksamheten då :)
Vårt bröllop + bebisar (fick reda på att barndomsvännen och hans sambo också ska ha barn i maj)..Maj måste bli en toppenmånad, eller vad tror ni? ;)

Precis hemkomna, på tal om bröllop så sprang vi rakt på vår präst på hemköp :) Så nu har Nicco också fått träffa honom :) Härligt!
Handlade en färdiggrillad kyckling..smidigt och snabbt! :)
Ska bara njuta av varandra i soffan ikväll, har jag längtat efter. Imorgon blir det träning istället, kommer ju hem tidigare då så lär hinna lite mer! :)

Jag är också sugen på bebis :) Haha..bara som en liten parantes ;)



Har ju EN tröja klar iaf ;)


Kommentarer
Postat av: teddy

Ojjj jag tror också att maj blir en toppen månad för er och era nära omkring er.

maj är bland de finaste månaderna på hela året. Och självklart juli då :) speciellt 6/7, varje år :)

Nu ska jag varva ner med ett glas vitt och gå och sova sen.

kramis och natti natti

2008-11-18 @ 20:36:50
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jahaaa okej vilken tur hehe, trodde du fått ett litet hjärnsläpp :D hahah... puss!

2008-11-19 @ 15:10:50
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0