Den DÄR lyckan

Längesen jag var så här spralligt glad.
Lycklig är jag..ni vet på det där normala sättet..när allt liksom är bra. Jag och Nicco har det underbart, familjen och vännerna är lika underbara som vanligt osv..
Men ni vet den där lyckan när man går och ler mot alla man möter, hoppar lite över en vattenpöl eller snövall.. SÅN lycka :) Sån har jag varit idag.

Inte ett dugg illamående..däremot lite trött, så somnade i hela två timmar på soffan. SÅ skönt och förmodlgen välbehövligt. Antar att kroppen behöver sömn om man känner sig riktigt trött.

På tal om trött Sandra..


Här med temuggen i högsta hugg :)

Nu ska jag snart ge mig ut i kylan igen. Måste handla rödlök, lite sallad, gräslök och lite gräddfil till mina club sandwichar sen :)
Dessa har jag glömt visa bild på förresten...Underbaraste vinterstövlarna från Scorett som verkligen håller kylan ute! Lika snygga till jeans som till kjol:


Kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0