En BRA onsdag

Det har jag bestämt mig för att detta ska bli!

Dagen började lite knas, men det verkar dagarna göra mest hela tiden...På sätt och vis tror jag det är bra!
Jag har faktiskt satt i mig en bulle och svept ett glas kaffe redan. Står man sig till halv tolv i alla fall ;)

Ska ha en tjej å upplärning från kl 09 idag så jag drog på i 190 igår och fick undan en massa fakturor plus fixade bokingskanaler...Nice! Slipper man känna press i helgen när man är borta också.
Nu är det bara provisionerna..Men de får bli nästa veckas projekt!

Idag står SATS på schemat. Därefter handla krokar och hänga upp våra underbara adventsstjärnor..
Sen Eferlyst och mat i soffan..och sen tidigt sänggående :)
Bara en dag till sen och sen ska jag spendera tre underbara dagar med världens absolut bästa! Ännu ett plus i kanten är att man får träffa en av brudtärnorna på köpet ;) I like!

Note to self: LÄMNA in stövlarna på omklackning idag!! Måste ha med dom i helgen ;)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh tack tack söta du. Jag önskar dig också en bra kväll idag med SATS och mat i soffan. Gött det där ju!

Trevlig helg tjejen.

krams krams

2008-11-27 @ 17:17:41
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Tack tack snälla Sandra!

Ska ni bo på hotell i göteborg och gå på julmarknad eller? Hoppas ni också får en bra helg tillsammans.

Vi hörs snart igen.



krams krams

2008-11-27 @ 22:49:08
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0