En söndag..på en lördag?

En sån dag har vi verkligen idag. O det är SÅ skönt att veta att söndagen inte ens är här än! :)

Gårdagen var underbar! Dock himla synd att vi alla mådde mindre bra och var förkylda.
Men maten var god, vinet var gott, brudklänningen lika underbar som jag mindes den..och framförallt; sällskapet var världens bästa. Det är SÅ synd att vi tjejer inte ses oftare..

SÅ flickor: Kan vi inte försöka få ihop en kväll varannan månad i alla fall? Behöver inte vara utgång, men kanske nån gång om vi känner för det? Men en tacokväll? Eller en vinprovarkväll, eller rent av glöggprovar kväll? En gång varannan månad MÅSTE vi väl kunna få ihop?

Idag är det som sagt "en söndag" här då Nicco också var ute på stan en sväng. Vi har käkat bacon och ägg frukost, kollar brothers and sisters, myser och ska nu snart äta våfflor med vaniljglass och chokladsås! :)

Ikväll/ i eftermiddag blir det först en prommis och hämta bilen på stan, hämta mina grejor hos mamma och sen hem, pizza, jordnötsringa, flaming hot cheese snacks och massa ahlgrens bilar tillsammans med en film och mer brothers and sisters :)
NICE! Sjukt onyttig dag, men såna behövs! Och vi förtjänar det.. Veckan som gick har vi knappt ses och inte hunnit äta ihop alls nästan, så det tar vi igen nu. Veckan som kommer blir väl i stort sett likadan :(
Men så är det ibland och vi överlever!

Dock saknar jag mitt charmtroll när han inte är i min närhet..

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad fina ni är!! Å, visst gör ni rätt som tar hand om varann å myser när ni har tid!! :) Kramen

2008-11-08 @ 16:13:00
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Dessi

absolut! minst en kväll varannan månad borde man kunna hinna med ;) glöggprovarkväll är jag absolut på! nån som vill komma till ängelholm?! men helst en lördag, fredagar är jag så jäkla trött... tack för en toppenkväll! puss o kram!

2008-11-08 @ 17:01:06
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja håller med, man borde ses mycket oftare!

2008-11-10 @ 21:34:17
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0