Ett party a´la virus och bakterier

Känner mig blek och tråkig..och håller på att medicinera bort det.
Tänkte gå ner och sola, men kom på att det var kanske mindre bra..
20 minuter i ett solarie nu hade väl fått bakterierna/viruset att mutera och ha ett megaparty i min kropp och fira vilken jävla idiot krops-innehavaren är som la sig i ett solarie..Eller nåt sånt?

Jag har precis tryckt i mig lite kycklinggryta sen gårdagen, ryktena säger att man inte blir bättre av att inte äta?
En dusch står på schemat och därefter en smoothie fulladdad med bananer och kiwis och kanske blåbär? Massa vitaminer..De har jag hört ska vara bra?

Ja humorn är ju på topp iaf..Hm.
Är bara så jävla förbannad över att bli sjuk just nu. Imorgon ska vi äntligen ses allihopa. Mina tjejkompisar, mina underbara tärnor, blivande svärmor och mami. Klart jag blir megaförkyld med feber då..
Nä..imorgon kväll ska jag vara feberfri, happy och verkligen ägna all tid och uppmärksamhet mot tjejerna som förgyller vardagen!

SÅ..mot dusch och smoothie!


This is me tomorrow! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så trist att jag jobbar imorn, hade gärna varit med er tjejer! kram kram o krya på dig!

2008-11-06 @ 15:49:04
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: maggan

frågan e vad e dresscode för morgondagen? :) haha ooo ska bli sååå roligt :D puss

2008-11-06 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0