Feberyra, snälla kollegor och nässpray

Yes, pretty much it!
Varenda gång jag somnar till så är det dom galnaste feberdrömmarna. (det är nåt knas med mig och förkylning, jag är sällan förkyld utan REJÄL feber=däckad, har varit så sen jag var liiiten).

Pratade med jobb nyss, dom hade redan räknat ut det där med febern lät det som för goa Sara hade hela morgondagen upplagd, utan mig.
Hade på sätt o vis sett fram emot att jobba imorgon, men med den här febern och nästan 70 ut så är det kanske ingen bra idé...

Får i alla fall hålla tummarna för att jag är någerlunda på fredag när jag ska träffa alla tjejerna..lär väl kanske inte vara helt hundra men denna kvällen har varit planerad i månader så..

En dusch kanske funkar?

Kram



Så här känns näsan och huvudet idag..
Bild från Zoo i somras..vilken mysig dag vi hade! Bland många mysiga dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0