Fröken hemmafru

En tur på skopunkten och Maxi senare.
Har druckit kaffe med mamma, dragit igång diskmaskinen + en maskin tvätt.
Har stoppat in en mjuk pepparkaka i ugnen och väntar på att min mat (rester från igår) ska bli varm,

Planen är att det ska dofta glögg pch mjuk pepparkaka när Nicco kommer hem från jobb. Tror vi båda behöver den lilla mysfaktorn idag :)

O Fram tills dess ska jag softa i soffan med Glamour som kom i veckan.. Har inte ens hunnit titta på omslaget. Har dessutom börjat på en bra bok som lockar :)

Härliga lediga fredag!

Kommentarer
Postat av: teddy

Gud så gott med mjuk pepparkaka - nästan godare än hårda ju! Och glögg längtar jag också till. Men jag väntar nog tills december börjar närma sig så att det blir mer känsla i det hela.

Hoppas du får en mysig fredagkväll tjejen.

kramis på dig



2008-11-14 @ 16:35:55
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0