Hjärnsubstans..Borta?

Jag blir TOKIG!
Snyter mig typ en gång var tionde minut och inte fan hjälper det. Håller alla tummar för att det bara ska sitta i nu under förmiddagen och INTE fortsätta framemot kvällen, då blir jag förutom tokig även galen! Känns som att all hjärnsubstans är på väg ut genom min näsa :( Urk!

Produktiv förmiddag det här. Satt igång en maskin med disk och en maskin med tvätt. Ska alldeles strax göra en sen frukost (lika bra, det blir inte middag förrän ikväll ju) och kaffe. Underbara kaffe jag har fåtttillbaka min längtan igen.

Kameran står på laddning och jag har lagt in programmet så att även jag kan föraöver bilderna till denna datorn (laptopen) sitter ju aldrig någonsin vid den stationära så.. Jag och Nicco har dessutom kommit fram till att kameran ska användas OFTA nu. Bilder är alltid kul och ha!

Isch, regnar gör det visst också, härligt. Kunde man ju räkna ut, suck! Blir bussen till mami med andra ord. Ska iofs ha med mig en del grejor så de är kanske lika bra! :)

Nu: Kaffekokning, diska handdisken och göra frukost!
Kramar sålänge!


Två av ladiesen som jag ska umgås med ikväll :)

Kommentarer
Postat av: teddy

tack tack sötnosen. Men vad är det ni ska planera ikväll - är det the wedding eller??



kramis på er och hoppas du blir piggare tills ikväll.

2008-11-07 @ 11:50:47
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: maggan

du glömmer väl inte molgan? :)

2008-11-07 @ 14:23:52
Postat av: Dessi

vilken smalis jag e på den bilden, jämfört med nu! here i go again!

2008-11-08 @ 17:02:24
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0