I löööv vinter!

Såna här vinterdagar.. Åh vad jag älskar dom!
Kyla, snö och bit i kinderna, helt underbart.

Har varit nere på stan och vandrat med Malin. Tog en fika när vi båda insåg att kaffe kan man inte vara utan..O ja, mys helt enkelt! :) Är så underbart att klä på sig med halsduk, mössa och tjocka vantar..Love it!

Tog några bilder på vägen hem..Tog en omväg men det var det värt för där uppe i parken (där för övrigt våra bröllopsbilder ska tas då Nicco friade där) var det verkligen snö och VINTER!

   

Precis här friade Nicco, på den lilla balkongen. Bild från i höstas och nu idag:

 
En plats som verkligen min favorit..vad tror ni om fotona då? Tror dom kommer att bli SÅ fina här till våren ;)

Lilla jag idag: Snacka om vinter-Sandra :)



Hur njuter alla mina läsare av denna lördag? Njuter hoppas jag att ni gör i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Kan meddela att ni har mer snö än vi har här i Umeå!! Vi fick börja dagen med att vakan 05.30 av att mina brorsbarn klev upp då å tyckte att det var helt i sin ordning att vakna sååå tidigt en lördagsmorgon. Vi for ner på stan med dom å när deras föräldrar hämtat dom så gjorde vi lite ärenden å ska nu ladda inför fest ikväll! Fina kort du tagit!! Kramen

2008-11-22 @ 14:37:22
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Kan meddela att ni har mer snö än vi har här i Umeå!! Vi fick börja dagen med att vakan 05.30 av att mina brorsbarn klev upp då å tyckte att det var helt i sin ordning att vakna sååå tidigt en lördagsmorgon. Vi for ner på stan med dom å när deras föräldrar hämtat dom så gjorde vi lite ärenden å ska nu ladda inför fest ikväll! Fina kort du tagit!! Kramen

2008-11-22 @ 14:38:21
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag njuter som dig=) härligt ljus ute, o fint e det. har varit på en promenad precis...



kramis

2008-11-22 @ 15:30:49
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh va mysiga bilder du fick där uppe, där var det ju verkligen vinter ja! :) Tack för en mysig tur på stan! Som sagt, lördagar är underbara att va ledig på :D Puss & Kraaam!

2008-11-24 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0