Jag ser det snöar!

Åhhh underbara jul och myskänsla som faktisk infinner sig idag.
Sitter nersjunken i soffan med mami..har precis druckit kaffe och ätit pepparkakor och ska nu göra lite rostemackor ;) Ljus tända såklart och utanför ligger snön fint.
Jag ÄLSKAR den första snön! Det är något magiskt med den...den bara faller så mysigt och allt blir tyst och lugnt..Love it!! Vi blev SÅ glada på jobb idag då vi såg att den började komma ;)

Har varit och fikat med goa Cecilia, denna gången utan Sally men med mer bebisprat i alla fall.. Inför kommande bebisar då alltså :D

På vägen hem drog vi till med lite snöbollskrig..Perfa fredag.

På tal om perfa fredag så var det INTE crazy fredag på jobb för en gångs skull! Wiho! Jag och Jennie hade det bra och jag tror att jag lyckades bra med en uppgift som var GRYMT viktig idag ;) Håll tummarna!

När älskling kommer hem senare vill jag helst av allt locka ut honom på en sen prommis..har goda nyheter som jag vill dela med mig av :D Två stycken faktiskt! Ni går också veta...fast inte idag!

Kommentarer svarar jag på sen :)

Kram på er alla söta i snön!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hm, nu blir jag ju nyfiken!!! Jag älskar oxå första snön å snö över huvud taget. Vi har ju inte varit så bortskämda med det de senaste åren fast jag bor i norrland. Nu har vi faktiskt snö som har legat kvar i nån vecka!!! Kram å trevlig helg!!

2008-11-21 @ 20:30:52
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0