Just nu:

   

Laptopen i sängen tillsammans med nyaste SATS och nyaste GLAMOUR + tv'n i bakgrunden och aldeles för varm blåbärssoppa i en stor mugg.
Ibland känns livet rätt bra fast man är sjuk.

Nu har jag och mamma shoppat i alla fall. Blir en massa plockmat imorgon, och vin såklart :) Vin i mängder, haha ;).
Fick middag hos mamma också nu ligger jag här mätt och go. Ska snart bya ut gos-klänningen mot mysjoggingbrallor och ett linne ;) Guuud vad het man är! :) Haha!


Me today. Klänning från Gina tricot, strumpbyxor Åhlens o jacka från Warp/stadium :)

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh din stackare som går och blir dålig nu innan eran stora träff. Vad är det ni ska planera imorgon?

Vad mysigt det låter med vin i mängder.

Det ska jag nog också trycka i mig på lördag - antingen för att fira tentamen eller sörja den.... det återstår att se.



krya på dig riktigt ordentligt nu.



kramis

2008-11-06 @ 21:24:17
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Dessi

mm, så snygg klänning!

2008-11-08 @ 17:03:18
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0