Kväll

Sitter nedsjunken i soffan efter matlagning och middag med mami och Nicco.
Därefter blev det glass med blåbärssoppa och mandelbiskvier, I love! Gjorde susen för kroppen också.
Diskmaskinen är laddad och tvätten vikt och instoppad (TACK mamms som skämmer bort oss idag!).

Nu ska brothers and sisters sättas igång och därefter är det Efterlyst.
Mys-onsdag med andra ord. Dock börjar jag bli galet trött, iofs inte så konstigt med feber och ca fyra timmars sömn det senaste dygnet. Jaja, får hoppas på bättre sömn natten som kommer!

Vad gör ni denna onsdag kväll??

  + 

Kommentarer
Postat av: mami

Tack själv, hemma o landat i soffan med Bonde...ingen jag skulle vilja ha! Trött, blir en kort kväll o sen ses vi imorgon. Tack för busspengar! kram

2008-11-05 @ 20:20:19
Postat av: linn.

Ja, det ska jag ju! Det vet jag egentligen, skyller på tillfällig sinnesförvirring, det har varit en galen dag! Vi ses på fredag. :) Vilken tid är det som gäller? Kram på dig!

2008-11-05 @ 20:42:14
URL: http://walldow.blogg.se/
Postat av: Anonym

här hemma har de serverats tacos!! Men mandelbiskvier, gud vad gott, de måste ja köpa hem nästa gång! :D

2008-11-05 @ 20:53:24
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ursäkta busspengar ? Hallå

2008-11-06 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0