Måndags"nöjen" + ett icke tips

Är det inte rätt typiskt?
Nu är det måndag igen = grått och trist väder utanför fönstret :( ?
Dessutom har jag ägnat mig och typiska åndagsnöjen denna förmiddag..dvs betalt räkning och fört över pengar till diverse konton.
Pappa ska ha lite, bröllopskontot ska ha sitt..telefonräkning, fackräkning, h&m räkning, tågkort på tusen spänn osv osv osv ska betalat.. Argh!!

Jag undrar om det någonsin kommer att kännas "wiho, räkningar betalda och ändå är det....kvar på kontot" Vettitusan, inte så länge man är hotellbranchen skulle jag tro? Underbetalt skit! Men men.. på tal om det där yrket så ska jag alldeles strax trycka ner en skjorta i väskan och sen bege mig neråt Lund.

På tal om något helt annat..
Har ni sett reklamen för Otrivin Comp? KÖP INTE!
Har typ tusen små sår i näsan och börjat blöda näsblod tre ggr sen jag vaknade.. Kan inte direkt tänka mig att de beror på nåt annat heller. Har använd den två ggr, en i natt och en på morgonen.. No more!
Tacka vet jag nasin!!

= Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0