Men mamma shoppar ändå bäst..

Haha. Blen en bra start på måndagen.
Käkade frukost och begav mig sen ner på stan för att köpa glöggen + hämta ut lite pengar.
Trist med folk det var på banken..trettio nummer före mig. Gulp. Men jag hade tid på mig, sååå väntade och väääntade och sen fick jag mina tvåhundaarton kronor..nästan inte värt besväret!
Mötte upp mamma och handlade 3 st blossa..årets :) Tjoho! Nu är den vår!
Bestämde att vi skulle gå upp på Åhlens för jag behövde ett par tjocka strumpbyxor till.. Dom "råkade" min kära mamma handla till mig..

Fortsatte till Gina. Ville spana in den där mysklänningen i verkligheten. Hittade först en som jag kollat på tidigare och bestämde att jag skulle ha den, hittade sedan en annan..Blev lite meck då jag känner att två klänningar (oavsett prisklass) inte riktigt passade in i budgeten denna månaden.. vad tror ni mami gör? Klart hon snor den ena klänningen från mig och går och betalar..Hon är go hon :))

Nu sitter jag här och snörvlar..helt igentäppt i näsan + sårig :(. Känns mer som att jag skulle behöva lite sömn faktiskt..Men snart ska jag ju faktiskt hem, tur det! Behöver vila!
Imorgon har jag sällskap här, hääärliga tider!

Hur har ni andra det?
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Har tagit fram kudden med fartränder, nu skall det sovas. Hemma ca 22 varva ner somna upp igen 05 = vändpass. Vi ses o hörs torsdag.

2008-11-03 @ 22:14:14
Postat av: mamma

mamma är bästa shoppingpartnern i hela världen, glad när jag kan glädja min goa tös.

2008-11-04 @ 09:51:11
Postat av: teddy

ahhhh visst är det underbart när de där mammorna råkar ta ifrån en - det man vill ha och råkar betala sedan också :)

Det gjorde min mammse också här om dagen. I love it!

Hoppas du får en fin tisdag iaf tjejen.

guuud vad dagarna går fort.



kramis

2008-11-04 @ 10:33:11
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jo alla bloggare, vi pappor har ju säkert kanske ännu fler gånger öppnat plånboken.ingen kritik mot mammsarna men men verkligheten, jo den finns

2008-11-06 @ 21:36:26
Postat av: Pappa

2008-11-06 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0