Mörkt och tyst

Hej på er!

Jag vet att det var ett tag sen..närmre en vecka sen skulle jag tro? Men tiden har verkligen inte funnit.
Jobb tar för tillfället nästan livet ur oss alla. Visst är det kul med mycket att göra.. Men ätande och vilande blir lidande, märkte det främst igår när vi skulle träna. Jag orkar aldrig ta i som förr längre. Har inte laddat med den maten jag behöver helt enkelt.. Och jag vet inte VAR jag ska ha hitta tiden till det heller..hur jag än funderar så kommer jag inte på någon bra lösning.

Nåja..Jobbade morgon måndag + tisdag. I tisdags kväll var det dags för Wallmans i Malmö med jobb. Hjälp! Jag som brukar vara riktigt duktig på att hålla intaget till ett par glas vin när jag ska jobba dagen efter. Så var det ju INTE i tisdags. Nästan en flaska vin var, shottar och drinkar. Konstigt att man började må apa redan på tåget hem... Och sen dagen efter ska vi ju inte prata om. Huvudet var som seeeg kola på jobb..Allt tog minst dubbelt så lång tid att göra. Uscha! Men kul hade vi på Wallmans i alla fall :P haha. Tobbe är min nya danspartner, Mackan min lösgodisvän, Bella min danspartner...och Emelie..haha världens bästa sis som alltid! :)

Onsdagen jobbade jag kväll och sen ett mellanpass igår. Igår fick jag äntligen ett par timmar med Nicco också..
Saknar min underbara blivande man ständigt just nu och det känns lite som att vi har hamnat i en lååååång uppförsbacke. Inte så att vi har det dåligt på något sätt men det är så mycket runt omkring som inte är riktigt bra...Men vad heter det..."I medgång och motgång" ?
Längtar i alla fall till helgen om två veckor då vi ska upp till Göteborg och bara ta hand om varandra en hel helg. Ingen lyx vi är vana vid direkt..

Nu ska jag dricka upp mitt te här och sen bege mig mot sminket.. Ska åka med mamma upp till Skopunkten.. Lite luft får man väl ta in på sin enda lediga dag?! Även om det ösregnar :(

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0