Översättning

Okey, det blev visst ett rätt bittert inlägg sist.
Men jag känner mig bitter...Jag är så trött på precis ALLT idag.
Jag vill hem, äta, titta på efterlyst i sängen och sen SOVA.

Har verkligen inte sovit många minuter inatt fast jag gick och la mig svintidigt.. Men nej..inte ens det ville sig.
Illamåendet ligger som ett moln...eller ett tryck, vad låter bäst?!
Skit äre iaf! Så vet ni det också.

Slutar iaf om tjugo min...gissa om jag ska VILA sen?!
Riktigt hungrig också.. ingen frukost i morsen och sen en lunch på under fem minuter.. Härligt värre!

Har fått ännu en arbetsuppgift dessutom.. Juhupp. Hej Hej övertid! Och en dålig nyhet ang. min lön...bättre än så här kan de ju bara inte bli...Eller så hoppar ironin från detta inlägget upp och biter mig i pannan!

Gah!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Illamående, bebisfeber lugna dig du är inte gift ännu

2008-11-19 @ 17:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0