Sen start..ska det bli snö nu?!

Hej på er!
Idag blev det en sen start...hela kroppen liksom protesterar när huvudet säger att det är dags att gå upp. Känner mig fortfarande galet slö men blir nog bättre efter lite frukost.
Ska äta mina solrosmackor, dricka mitt te (no coffee!) och lyxa till det med ett ägg ;)

Jag och Nicco handlade te från Twinnings igår, har aldrig testat det förr men deras black currant var underbart. Så nu håller jag tummarna för mitt gröna te med citron och ingefära! :)
Köpte även fairtrade honung på Coop igår. Jag är inget fan av coop..men får ge dom cred för att dom är grymma med fairtrade och såna saker!

Kommer ännu ett nlägg till sen innan jag går. Ett inlägg jag inte tänkte skriva egentligen...men känner att jag måste!

Kram på er sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0