So far so good

Igår var den värsta dagen som jag någonsin har spenderat på mitt jobb. På nästan tre år...Slå den.
Jag har varit helt grön i yrket och stått här med massvis att göra..och ändå var gårdagen den absolut värsta.

Kan ju berätta att jag inte var happy face när jag gick hit idag. Men än så länge är det lugnt.. har 28 kvar att checka ut. Om så bara hälften av dom är nöjda så är det bättre än vad jag väntade mig.. Så håll tummarna så är ni snälla!

Om fyra timmar får jag gå härifrån. Hem till mamma för soppa...sen hem i soffan för madagaskar och därefter Ladder49 :) Längtar.



Oj. En timme gick fort. Bara 8 kvar nu och BRA går det faktiskt :)

Nu Börjar det ju närma sig ännu en jobbehelgs slut :)
Bara en kvar innan jag har lite julledigt :) Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0