Tjuvstart

Den mjuka pepparkakan blev perfa :)
Ligger uppskuren tillsammans med några hårda pepparkakor på soffbordet nu.
Bara glöggen som ska värmas och hällas upp i två muggar.... Massvis med ljus tända :)

Vet att det är lite av en tjuvstart..MEN om två veckor är det advent :) O det är inte så att jag har gone crazy och julpyntat! :)
Detta är bara för att ge lite känsla..
Hoppas på en lugn kväll i soffan...bara massa kramar och pussar. Känns välbehövligt.

Hann prata lite med Maggis och Sandra på msn innan. Skönt att det finns! En snabb update är ibland allt som behövs för att humöret ska bli lite bättre. Om två veckor får jag dessutom träffa Maggan igen :). Ser fram emot en lunch i Götet! :)

Dags att hänga upp tvätten och tömma diskmaskinen..Kör allt på Eco så tar lite längre tid!

Ha en underbar fredag!


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste också se till o träffas snart! vi e för dåliga på det! :P KRAM hoppas ni får en mysig glögg-afton:)

2008-11-14 @ 21:12:17
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: maggan

Jaaa! ska bli så kul :) Hoppas ni har en mysig kväll.. Min kaka blev också god.. inte så mycke julstämning.. men gott :) Puss

2008-11-14 @ 21:44:26
Postat av: Kimsan

Finns knappt något godare än smeten till mjuk pepparkaka :P Kan äta det tills jag mår illa :)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram.

2008-11-15 @ 07:52:35
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0