Aldrig lätt

Argh! Att det aldrig någonsin kan vara LÄTT med abonnemang, operatörer och telefoner!
Blir så jävla förbannad!

Skulle igår flytta över mitt nummer från telenor till tre (telenor släppte mitt abonnemang igår) och vad tror ni händer? Tekniska fel på tre's hemsida och kundservice var givetvis stängd. Morr!!!
Ringde tre precis då det fortfarande inte fungerar. Satt en stackars Max där som fick sig en smärre blåsning.. Inte hans fel men jag orkar inte.
Det kvittar fan vilken operatör man har, alltid ska nåt kludda om man vill göra mer än att ringa och skicka sms med sin telefon. Blir galen!
Nåja, nu har jag fått sms från tre ser jag här.. från den 3:e November är mitt gamla nummer tillbaka i tjänst igen, finally! Jag är för gammal för att hålla på och byta nummer hit och dit. Jag vill ha det jag har!

Idag gick vi upp i tid, åt frukost, drack en under smoothie och åkte sedan och besiktigade bilen. Nu sitter jag hos pappa och bloggar medan männen (Nicco och pappa) byter till vinterdäck.
Regnar ute så jag är glad att jag slipper!

Skönt med fredag..Något som däremot inte känns så spännande är att jag ska jobba hela helgen + måndag.. Urk! Är trött i hela kroppen känner jag idag..huvudet dunkar lite och är allmänt seg. Meeen.. Ska käka sushilunch senare efter att vi har hälsat på Niccos mormor och morfar och sen handlat mössor :)

Ha en fin fredag, uppdaterar mer när jag kommer hem :)

Kramar



Hihi, sitter hos pappa...och gissa om här är många bilder från förr.. :P

1. Fredag och festival, förfest här ute hos pappa med Maggis
2. Hemma i södra stenbockslägenheten tror jag?
3. Mys med min kanin hos pappa
4. Dickens med Maggis och Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. De var tider, dickens! haha, gud vad små vi ser ut, speciellt du o jag!!! PYTTE!

2008-10-24 @ 13:20:05
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: maggan

näääääe va längesen!!!! ja ni ser små ut.. jag ser bara tjock ut!! hahahahah.. men usch va kul vi hade :D snart ses vi! har så mycke o prata om :) puss

2008-10-24 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0