Bebis LÄNGTAN!!!

Nu vet jag en styck pappa som är grön i huvudet och en mamma som börjar sticka på en "made in italy" tröja.. :) Haha! Så olika föräldrar kan vara.

Träff med Sara & Majsan (gamla jobbekompisar) efter massvis av jobb idag. Majsan har världens mysigaste lilla bebismage..Sara har sin femåring som är häärlig..Och Sofia, som jag jobbar med nu, sitter med lilltjejen i magen..på väg att titta ut vilken dag som helst.

Och för första gången någonsin LÄNGTAR jag efter en bebismage och en eget litet kryp ;)
Visst har man sagt innan att det ska bli mysigt med barn osv...Men detta är annorlunda.. O kanske beror det på att man har blivit äldre..och att man har träffat mannen i sitt liv.. Men annorlunda är det i allafall :)

Känns extra skönt att veta då att när vi känner för det är det faktiskt ok. Vi har båda två yrken vi trivs med (mer eller mindre emellanåt men så är det väl för alla!), vi har plats för en mini där vi bor nu, om det nu skulle vara mongopriser även efter bröllopet.. :)

Vem vet, jag kanske ångrar mig imorgonbitti, men jag tror inte det :)
Fast först...Ett underbart bröllop och lite resor till tillsammans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0