Bröllop

Tänkte sätta ihop ett litet inlägg med hur lång vi har kommit, vad som är gjort osv.
Fyller nog på det emellanåt, för det är ju en del kvar :)

1. Bestämt kyrka: Klart!
I denna lilla underbara kyrkan ska vi gifta oss:



2. Lokal: Klart!
H55 i Helsingborg, precis vid vattnet är platsen för festen
 

3. Brudklänning: Klar :)
Den är vit...och haltnerneckmodell. Mer säger jag inte.
Det här är inte den...men bara för att :) :


Viselgring: Är bestämd, dock inte beställd.
En sån här skönhet med 16 diamanter (gifter oss den 16:e) blir det:


Mat: Bestämt.
Blir en italiensk buffé, därefter tårta och kaffe och sedan en frukt & snacksbuffé. O så givetvis nattamat :)


Tema: Absolut klart.
Temat blir hav/strand och färgtemat är blågg och silver:


toastmasterklockor i silver, snäckor till dukning och servetterna vi hämtade igår :)

Brudbukett: Japp jag har bestämt mig (tror jag, ska överlägga med tärnorna)
Troligvis såhär: fast vita, med silvertråd och blå dekorationskulor


Bröllopsresan: Bokad.
Vi åker till Rom den 20/5 och kommer hem den 25/5 :) Ska bo på ett superfint hotell vid Fontana Di Trevi!


Så jaaa...en bit på vägen har vi kommit, lovar att fylla på här efterhand. Finns säkert något jag har glömt dessutom, men det kommer! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de var allt en bit på vägen :D KUL!

2008-10-28 @ 15:16:16
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag jobbar kväll den fredagen=( fy vad synd!=(

2008-10-28 @ 16:39:52
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Spännande!! Jag ska med stå brud fast i AUG 09.

2008-11-07 @ 16:46:42
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0