Bröllopstankar


Idag är det sju månader sen Nicco friade till mig. Tog en bild på platsen där han friade..Docktog jag den med min nya telefon och har inte rätt mjukara installerad i datorn för att jag ska kunna skicka över den..Orkar inte pilla med det heller men den kommer säkert imorgon!

Sju månader av bröllopsplanering. Och om lite mer än sju månader står vi där... O blir man och fru. Underbar tanke!
Tänk att nästa höst har jag varit hans fru i ett par månader... Galen känsla :)
Hoppas på att vi ska kunna ägna lite tid åt planering på söndag..Känns som att vi behöver kolla igenom vad som ska göras under månaderna framöver!

Men nu gott folk skajag kolla klart på Ugly Betty och sen DH. Borde kanske föna håret torrt också så går det lite snabbare att platta imorgon!

Kramar och godnatt. Fullspäckad dag imorgon men vi hörs någn gång under dagen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: teddy

Hej hej babe. det låter ju som riktigt nära nu. När var datumet exakt??? Har ni hunnit med mycket nu kan jag tänka mig???

Allt kommer att gå riktigt fort nu ska du veta så ta vara på avrje minut av alla planering som ni har framför er. Allt sker ju en gång sägs det ju :)



kramis tjejen.

2008-10-07 @ 21:08:34
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Sara

kul att planera bröllop=)

2008-10-07 @ 21:28:06
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Det är "den gamla killen". Igen :) Vi träffas så får vi se hur det går. Allt är perfekt nu iaf! Så kul att planera bröllop, så kul att ha många bollar i luften!



Missade inte heller Desperate Housewives idag, absolut älskar den den serien!



Kram!

2008-10-07 @ 22:48:05
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0