Där satt den!

Skönaste dagen på jobb idag. En dag som jag verkligen behövde!
Jag och Sara har jobbat ihop(inte så ofta vi är på samma pass..) och allt har flutit på perfeeeekt :) Lovely! Bara en sak som strular men det ska vi ta tag i på onsdag kväll!

Ikväll är vi lite sega..Hade tänkt träna ben men det tar vi imorgon. Nicco har lite huvudvärk och båda har vi träningsvärk sen igår. SÅ imorgon är det benträning :)

Vad ska alla ni andra göra ikväll?
Vi ska till MAXI nu och storhandla..därefter ska jag få världens bästa kyckliglasagne serverad framför brothers & sisters och därefter Hells Kitchen! Nice torsdag!


Dessa två tjejerna saknar jag lite extra just nu.. Cecilia & Sally :)
Hoppas på en kaffe (och en lekrunda) med dom snart igen!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh hej tjejen. Vad skönt med träning men jag förstår om det kan kännas lite motigt just nu så här dags på året. Man vill ju bara ligga under täcket och glömma världen utanför.

Hur länge kör du benstyrka då?

Här du bara ben då?



kramis och ha en fin torsdag.

2008-10-23 @ 17:58:23
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: mami

Bra träningsrunda igår,känns lite i armarna idag dock! Nu är jag sminkad, herrejisse mig!! Men köpt bra produkter.

Jag saknar också Cecilia och Sally, snart dags att få till stånd ett tjejmöte igen!

Ringer senare,kram

2008-10-23 @ 18:26:26
Postat av: maggan

men oj! e de cecilias dotter? o isf OJ va stor hon blivit!!! :O

2008-10-23 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0