Drömhem

Sitter och drömmer mig bort här..på olika sätt.
Kollade igenom Bostad och trädgård igår som vanligt.. Jag fastnade lite för ännu ett hus på Ramlösa. Helt ok pris också 2.250 000.
SÅ fint insåg jag idag när jag gick in på Länshem och kollade närmre på det.

Men det kommer flera sådana (hoppas jag i alla fall)
Under tiden drömmer jag mig lite bort...till ett hus med plats för alla gäster över julen..gärna samlade vid ett sånt här bord:


Ett stort sovrum med stora fönster och en ny fräsch säng..gärna i stil med denna:


Fast då med ljusa sängkläder och massvis av kuddar. Enkelt men SÅ snyggt!

En trädgård, med snygga utemöbler, stora krukor, en fin grill och fylld med vänner och familj. Gärna en liiiten sötnos som får massa uppmärksamhet också :)

Drömma kan man alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0