Efterlyst-rysningar

Är det bara jag?
Jag är inte mörkrädd, har alltid fått höra att jag har skinn på näsan och har alltid varit en tjej som klarar mig själv.
MEN när det kommer till Efterlyst...då är jag en riktigt fegis.
Hatar verkligen att sitta och kolla på det själv. Känns som att all brottslighet kryper närmre och helt plöstligt står och knackar på dörren.

Då vill man ju ha en varm älskling att krama i soffan..Hoppas han kommer hem snart!! :)

Har tagit en varm dusch och sitter nu i joggingställ med ett glas Loka vildäpplen, gott och välbehövligt då jag inte är bäst i världen på att drick apå jobb. Har tusen andra grejor i huvudet och hinner inte ens tänka "vatten" förrän huvudvärken och torrheten i munnen kommer krypande.
Så nu dricker jag..haha...tidig på det!

Vad gör ni andra denna onsdagskväll?


Kommentarer
Postat av: Sara

klart att det kommer sluta bra=)

2008-10-08 @ 22:08:24
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0