En minst sagt udda morgon!

Började med att Nicco fick bryta sig ut ur garaget.. Bokstavligt talat.
Därefter ner på knutpunkten där jag seriöst ska starta en kontaktförmedling. En stackars vilsen Elfsborgs kille ville ha hjälp...Givetvis kunde han inte vara tyst sen.. "Du verkar ju trevlig..vad gör du då?

Hm.. Började lite diskret vrida lite på förlovningsringen.. Skälla ut honom verkade lite drastiskt då han faktiskt inte var otrevlig på något sätt... Iaf var han uppmärksam och såg ringen..haha varpå det roligaste denna morgonen kom "Aj Aj aj.. här står jag och drömmer om ett liv i Helsingborg med hus, hund, volvo och bara soliga dagar utan ett moln på himmeln"

Var tvungen att skratta och säga att han var körd när han sa "volvo". :)

Kommer på tåget.. Skönt...soooova i 40 minuter.. Men nej. I Kävlinge skulle vi alla av för att ta BUSS till Lund.. det tar ju inte så lång tid extra...hrm. Så sen var man till jobbet dessutom. Tur att vi har världens bästa nattisar här :)

Nu är jag skithungrig så tänkte äta en bulle innan jag ska ta tag i allt vad dagen innebär.

Tänkte bara hälsa till världens bästa som gick upp och körde ner mig på stan idag...Just för att han är världens bästa!!!
Jag älskar dig mitt hjärta!! Längtar tills du är min MAN på riktigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0