Förbannade Skånetrafiken!

Återigen tvingas man byta från tåg till buss i kävlinge.. När tåget dessutom är försenat redan.
En stilla fråga; när det inte går några andra tåg på morgonen, vad ska vi som faktiskt jobbar helg göra? Det går ETT på söndagsmornar som är framme i tid..inte ens det kan dom lyckas med. Tjena.

Nåja, här är jag igen i alla fall.. off om sju timmar. Tills dess känns det som att jag har massvis att göra. :(
Varken vill eller orkar, hade kunnat ligga kvar i sängen till minst 12 idag.
Men nix. Här är jag och nu ska jag ha frulle!

Kram!

Kommentarer
Postat av: mami

Uppe kl halv sju, tvätt på g.Druckit kaffe och käkat macka, ska städa och sen en efterlängtad dusch. Skitväder,blir nog inte Pålsjö idag, eller? Möter dig 15.50 vid tåget, kramisar och håll ut!

2008-10-26 @ 08:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0