Fredag!

Efterlängtad! Och verkligen behövd.
Har varit ett par crazy dagar på jobb som ni kanske har märkt.. Massa övertid osv. Men nu är det fredag, och vi sitter här i soffan ihop.
Har tillbringar kvällen med att kramas,äta thaimat och kika på IDOL + brothers and sisters.
Thaimaten var min fredagspresent till älsklingen.. Bara för att han är världens bästa..O för att han gång på gång visar att han är precis den personer jag vill ha vid min sida resten av livet!

Annars har det nog inte hänt så mycket. Jobb som sagt.. Blev lite arg i förrgår. Hade iofs inte med jobb att göra. Utan att alla alltid ska tassa på tå för lille gullgossen i denna familjen. Roligt att det alltid har sagt att jag är så himla bortskämd.. Men när det kommer till basic hyfs så leder han med hästlängder i bortskämdhet. För inte behöver man be om ursäkt när man sätter andra i skiten för att man inte betaler sin hyra på flera månder.. O inte behöver man be nån om ursäkt för att man inte pallar gå upp och gå till jobb...o sist men inte minst så ska man inte behöva be om ursäkt när man har behandlat sin lillasyster som skit.
Tydligen är det helt okey. Spännande enligt mig. O jävligt irriterande.
JAG har ingen som helst anledning att be om ursäkt och kommer ALDRIG att göra det. Jag ogillar när folk i familjen inte kan hålla sams, familj är ändå familj. Men nånstans går gränsen även för familjer. Och min gräns är nådd när det gäller just honom. Man kan ju tycka att andra kanske kunde respektera det?
Nej. Min äldsta bror är inte välkommen på vårt bröllop, O han vet mycket väl varför.
Inget mer snack om saken.

Nu åter till IDOL och vår mysiga fredagskväll! :)


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Ni är så söta ihop! Jobba i helgen eller du ska lyxa till det och vara ledig?

Förstår precis vad du menar med familjen, vissa får göra vad som helst utan att något händer...



Kram!

2008-11-01 @ 08:01:24
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: mamma

Vet inte vad som hände i förrgår, men jag håller fullkomligt med dig, han är en bortskämd snorunge (fast han är över 40) och du ska definitivt inte be honom om ursäkt - han är ursäktad nog tycker jag!

Tack för skjutsen hem igår, kan upplysa om att benen är bättre idag men inte bra!! :(

kram gullungar

2008-11-01 @ 09:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0