Ganska så...galet!

O såklart pratar jag om jobb. Har jag otur blir det över 60timmar jobb denna veckan. Men nu ska vi inte ta ut nåt i förskott, är redan trött som det är.

Det löser sig alltid. Men en kämpig dag har det varit. Den förbannade telefonen börjar göra mig galen och just nu fattar jag inte alls vad vi gnällde över i somras när det var noll att göra? Medel...det finns som sagt inte på det stället. Lagom..? Nix. No way!
Stackars min praktikant..hennes andra dag och hon har fått klara sig själv i stort sett..så som jag sprungit runt och hållt på. Hoppas verkligen att hon får en bättre morgon med mig imorgon! Fast chansen är väl sådär med tanke på att vi har dubbelt så många utcheck.. Nåja. Allt fungerar och löser sig!

Var och handlade innan, efter jobb och fikan. Fick ett sjuk blodtrycksfall..haha hem kom pepparkakor, tvåtusen clementiner med mera.. :P Hm. Bra för kylen? Sådär. Haha

Sitter och kollar DH nu, skulle sett UglyBetty också men det fick vika ner sig för en lång varm dusch. Ska upp fem imorgon också och behöver SOVA, så det ska jag göra snart..Men kände att jag var skyldig bloggen ett par inlägg. Varit en crazy vecka..och vet faktiskt inte när den ska ta slut..Men förhoppningsvis till helgen! Nästa vecka är det i alla fall höstlov för många = liiiite lugnare!

Blir kanske ett inlägg till lite senare..och om inte så godnatt vänner! :)

Snaaaaart (på tal om pepparkakor) släpps denna godingen! LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ojj då tjejen låter som att d uhar haft riktigt mycket att göra. Jobba inte ihäl dig bara :(

Sov så gott inatt.



kramis på dig

2008-10-21 @ 23:10:21
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Sara.

Kolla in min blogg, och kommentera gärna:)

ha en trevlig kväll!

2008-10-21 @ 23:13:34
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Carita

Desperate housewives, raaawr! <3 Så oerhört spännande nu också, shit! :D Kram och god natt.

2008-10-21 @ 23:17:43
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0