Godmorgon sunshines!

Det är något speciellt med att gå genom stan med en take away kaffe som Nicco gjort till mig :)
Var så trött i morse men när jag väl sitter (JAPP sitter! Är på bokningen idag) här så känns det riktigt bra. Telefonerna är tysta hittills, peppar peppar. Hoppas det håller i sig i en timme till eller så..men det kan man nog inbilla sig!

Startade med en riktigt frukost smoothie i morse, recept kommer :)
Nu måste ni ju dessutom börja berätta om ni testar dom eller inte? :)

Måndag idag.. Nu börjar det närma sig för mina tre dagars ledigt.. (Nästa helg) gissa om jag längtar. Efter ett samtal med Maggis igår längtar jag ännu mer! Ska bli så kul att träffa alla och snacka massa girlie, prova brudklänningen och dricka champagne! :) Can't wait! Gör ju inte saken sämre att man dessutom är ledig två dagar efter festen heller, haha!

Nu ska jag fortsätta jobba på här!

Massa måndagskramar!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Tre dagars ledigt, lyllos dig :) Själv längtar jag till lördag när det är maskerad, wiieee! Fast börjar tveka över min outfit, haha!

Hoppas du hittar en brudklänning som passar, det är skitkul att prova! Speciellt om man verkligen ska gifta sig, haha! Kändes lite dumt att prova med tanke på att jag är hyffsat långt från ett eget bröllop :)

Kram!

2008-10-27 @ 08:44:51
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smoothies e verkligen smaskigt! jag gör dem också ofta! mums :D



ha en bra måndag!

2008-10-27 @ 10:53:01
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0