Hungrig!

Såja, landat hemma efter en fullspäckad dag på bokningen och därefter ett snabbis stopp hos mamma (berättar mer om vad vi hämtade där sen).
Har precis diskat undan, skivat bananer till kvällen och morgondagens smoothe och nu värmer vi lasagne rester till middag! :)

Kika in för en liiiiten bröllopsuppdaterin och dagens smoothie sen. Nicco blev kär i den i alla fall, låter kanske inte superkul, med godoch mättande var den! Perfekt för dom som inte gillar frukost. Jag ÄLSKAR frukost men äter ju en snabb sådan på jobb..så även för mig var det perfekt..fick nåt i magen innan jag skulle ta tåg o grejor.. Men mer om den sen..eller rättare sagt receptet sen.

NU ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0