I'v got the power

..Eller kanske inte?
Lagom sliten jag är nu.
Precis landat framför datorn efter jobb (upp fem och jobbade över en timme som vanligt..jävla höst!!!), hem och mötte Nicco, hem i lägenheten och tog två rostade mackor.
Till SATS för bröst, biceps, axlar och ett corepass. PHU!
Nu är jag svinhungrig och ska snart dimpa ner i soffan tillsammans med Nicco, Efterlyst och chilli con carne :) Nam nam.
Har precis duschat, dukat och tänt alla vardagsrummets ljus :) Underbart...och typ det ENDA som är bra med hösten förutom alla serier (som vi ändå inte kan följa pga jobb)

Ännu ett morgonpass imorgon och därefter en väbehövlig ledig fredag.. Slapp tack och lov tolvtimmarspass på lördag..,så blir en "vanlig" jobbehelg.
Jesus vad jag längtar till den 7-8-9 då jag är ledig TRE dagar på rad.
Var ju inte förrgår har snarare varit ledig två dagar på två veckor nu..nice.. och så fortsätter de i två veckor till.. Men jag andas, och fortsätter.. Sånt är livet. Och jag VET hur hösten är på jobb. Galen.

Nu blire soffan med blivande mannen... man får ta vara på det lilla :)

Visade förresten mami kommande barnvagnen innan ;) Haha..

Kramar!!


Har satt värmeljus ovanpå dessa i väntat på att vi ska orka köpa stearinljus.. :P men det passar bra det med, och mysigt är de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

barnvagn?? ojoj sandrita=)



KRAM o puss hoppas allt e bra trots mycket på jobb. "Efter regn kommer solsken... "

2008-10-22 @ 22:22:33
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0