Jävla nerv!

Lite arg blev jag allt idag. Allt flyter på, skitmycket att göra..men det går bra..Det här sitter liksom i ryggraden.
Sen går det igenom en förbannad bokning i ett system så att vi hamnar på minus ikväll igen. ALLTID när jag jobbar kväll..Jag börjar tro att chefen lägger schema efter att jag ska jobba när det är överbokat. Morr!

Inte nog med det..sen har jag en nerv mellan axel och nacke som är lite knas (pga jobbet såklart) ni tror inte den hamnar i fel läge och att jag nu har skitont?
Klart! Varför inte liksom?

Jaja, fick en god kaffe och kaka med lillasyster innan, när jag kom hit, i alla fall! Det är uppskattat! Imorgon jobbar vi hela dagen ihop, därefter är det möte och sen ska vi lära oss att göra smycken i Malmö. Hela dagen uppbokad med andra ord, och likadant är de på torsdag, dock med andra planer, men dom får jag berätta om sen..
För nu måste jag visst fortsätta jobba.

NICCO: Ska vi skaffa bebbe? Mammaledighet lockar nu..TRÖTT på jobbet!
Haha skämt åsido.. :P Fast de blir kanske snart ändå? ;)
Mami vill ju ha barnbarn made in italy eller jamaica ;) HAHA!
Usch.. tur ni känner mig, de flesta av er i alla fall...o ni som inte gör det får ta mig med en nypa salt..eller två :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också skitont i en nerv där ibland! Kan det vara jobbrelaterat kanske..? Sånt som vi hårt arbetande receptionister får...



Hoppas du får rätt på överbokningen, det är väl rätt fullt i hela Skåne (iaf "vår" del) vad jag förstått det som. Dessa hästmänniskor överallt...



Kram!

2008-10-14 @ 19:12:57
Postat av: Kimsan

Jag har också skitont i en nerv där ibland! Kan det vara jobbrelaterat kanske..? Sånt som vi hårt arbetande receptionister får...



Hoppas du får rätt på överbokningen, det är väl rätt fullt i hela Skåne (iaf "vår" del) vad jag förstått det som. Dessa hästmänniskor överallt...



Kram!

2008-10-14 @ 19:13:04
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du min "lilla" flicka, nu får du lungna ner dej lite.

2008-10-14 @ 23:10:30
Postat av: Pappa

2008-10-14 @ 23:11:43
Postat av: mami

Hej!!!!!!!!!! tänk på brudklänningen, men efter maj så....kramisar. Kör lite stretching med nacken, hjälper till att mjuka upp!

2008-10-15 @ 09:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0