Kär & Galen

Skrev DETTA inlägget för någon dag sedan.
Hittade ett tillägg.. På ILVA såklart :)



Älskar vår röda tv bänk men den hittar säkert en ny plats i vår nästa hem. Denna kombination hade varit SÅ snygg med tv'n, alla boxarna som vi ligger inne med.. Och så en massa ljus på hyllan högst upp såklart!
Nåja..
1. Bröllop
2. 3 olika resor att se fram emot; Rom, Grekland och..???
3. Börja spara pengar, därefter radhus med diverse snygga möbler i :)

Blir super!

Nu ska vi krypa i säng här hemma. Jag är HELT slut! Älskling kom hem redan halv tio så jag hade sällskap genom halva Efterlyst :)
Därefter har vi tittat på 1:a avsnittet av Brothers and Sisters. Köpte ju även den boxen och nu är det dags att kolla igenom den innan Greys säsong fyra dimper ner i brevlådan :)

På tal om Brothers and Sister..Idag fyller en i familjen år. Men den här gången ger jag inte mig. När det gäller familj har jag annars lätt för att backa även om jag har rätt.
Men nope..Denna gången händer det inte.

Natti vänner!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh helgen är verkligen efterlängtad och jag räknar ner timmarna tills jag får krypa ner i våran egna säng...Komemr ju att sova borta en natt ( eller det blir ju mitt på dagen för min del)

Snygga möbler du tipsar om : )Riktigt stilfult och fräscht.

ha nu en trevlig natt så skriver jag mer imorgon.



kramis och natti natti

2008-10-09 @ 00:02:14
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Här är ett tips på en jättebra sida där man kan läsa recensioner om hotell och sevärdheter och också få det bästa hotellpriset.

2008-10-09 @ 08:05:16
URL: http://www.trivago.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0