Längtan

Just nu är det just det.. Längtan.
Längtan efter att klockan ska slå 14,45 imorgon, att Annie ska ta över. Att Nicco kommer hit.. Att vi ska till Anders och därefter hem till en dusch, ansiktsmask och ett glas rött i soffan tillsammans.

Ju mer helger jag jobbar desto tråkigare blir det. Har försökt jobba undan en del och mecka lite...Men mer kan jag inte göra just nu då jag behöver datorn i back office och det är fullt med folk här ute just nu. Får ta det imorgon bitti helt enkelt!

Tröttis..o halsen gör ont!
Får övertala Thomas att hålla min visning imorgon, det gör ont bara jag suckar nu :(

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra L

usch usch för att vara sjuk!

krya på dig Sandrita!



KRAM o puss!

2008-10-04 @ 18:24:39
Postat av: mami

Försök få killarna i baren att fixa lite varm mjölk och honung till dig, vet att du inte gillar det så mycket men det gör väldigt gott för halsen! Krya på dig. Vilken shopping igår, jag är nöjd även om där inte var så mycket som jag gillade! Desto billigare blev det ju! kramisar

2008-10-04 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0