Lars är självklar!

Kollar ni IDOL ikväll eller?
Det gör givetvis vi! :) Första gången på läääänge som laptopen fick komma ut i vardagsrummet med mig.
Nåja, back to IDOL. Lars är grym!!! Snacka om att öra sin egen tolkning!

Gillar ni ABBA temat förresten? Jag tycker det är rätt coolt om jag ska vara ärlig!
Vi har druckit vars två glas vin..men jag gick över till ramlösa, törstig + trött = bättre med bubbelvatten!
Nu ska vi dock ha varsin kopp underbart mintthe och sen täkte jag nog ta en dusch!

Blir till att åka till jobb lite tidigare imorgon eftersom Sara ska till ytterligare ett jobb. Men det gör jag så gärna, är så tacksam för att hon ställde upp och tog passet i alla fall! Gjorde att jag slapp 12 timmar..för jag vet ärligt talat inte om jag hade orkat!

Nej, nu hejar vi på Lars tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man tackar..det är så underbart att bära på ett liv som utvecklas för varje dag.Ha en skön lördag.kram kram

2008-10-25 @ 10:45:08
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0