Let me go home!

Så.. Inte ofta jag tar till detta men ikväll har jag faktiskt fått ta en treo.. Brukar hålla mig till panodil och ipren, men ikväll går det inte. Dundrande huvudvärk och nackspärr gör att jag börjar tro att jag faktiskt gick till jobb en dag för tidigt ändå.. Vaknade ju på morgonen helt igentäppt i bröstet och kan knappt andas.. Jaja.. Jag överlever.

I helgen är jag ledig och den ska spenderas på följande vis:

Fredagen med Nicco.. ENDAST. Ska bli underbart att tända en massa ljus och titta film och mysa bara vi två..utan att vi ska iväg dagen efter eller nåt sånt.

På lördagen ska vi först ut till pappa en sväng, sen blir de sushi lunch och på kvällen hem till Dessi och Jonas, Inspektera Aron (valpen) och ät tacos. Känner jag oss fyra rätt blir det en del vin och skitsnack..Och en superkväll..som det alltid brukar bli när den delas med just dessa två :)
Vi saknar er och ser fram emot lördag! :)

Söndagen ska vi SLAPPA. Förhoppningsvis ett lite träningspass, men mycket vila och mys inför kommande 6 dagars vecka. 5 dagar vanligt jobb och sen bröllopsmässan på söndagen.
KIM: Titta förbi vettja ;)

Nu måste jag nog återgå till jobb!

Kramar på er!

Min egna hustome, vad jag ha längtat efter en helg med dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0