Liiite småsliten..

....Men gud vad nöjd jag är med denna helgen..hittills :)

Fredagen blev det soffan med mat och vin, brothers and sisters och IDOL.
Lördagen, uppoch käkade frukost. IKEA med papps..hem och fixa och sen till Dessi och Jonas för en supertrevlig kväll med massvis av cider/öl och vin, goda tacos och lite speciella sorbeter ;)
Spelade "Sex booze and rock n' roll" Sjukt kul spel, speciellt kul att jag och Dessi piskade grabbarna ;) Haha

Lite sega i huvudet idag men har hunnit med en sväng på väla, köpt brännade då jag blivit lovad brulée idag :)
Mannen min är sjukt nöjd med att ha en egen brännare..med i korgen kom dessutom himlans snygga dessertskålar.

Nu har jag precis plockat undan i hela lägenheten (städning får vänta lite, men förarbetet är gjort), har en tvätt i maskinen och landat här med en STOR kaffe.

Kvällen ska spenderas med lasagne, bruleé och MYS. Underbar helg det här som sagt.
Nu dröjer det tyvärr ett tag innan man är ledig en hel helg igen..Har tre helger framför mig där jobb är inblandat på ett eller annat sätt. Bröllopsmässan nästa helg, jobbhelg helgen efter de och sen 4 timmar söndagen den 2/11 pga miljoner utcheck..Haha! Jaja.. Man vet ju vad man ska göra i alla fall, och övertidstimmarna kommer bra till hands nästa år :)

Nu ska jag kolla igenom mailen här!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Vad köpte ni för brännare och skålar?! Jag vill se BILD!

2008-10-13 @ 11:52:31
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0