Lite skrämmande

Såja. Tränat ben och triceps. Var väl duktigt av oss såhär en fredag?
På tisdag är det dags för första rundan Bodypump. My god, it's been a while! Men det går säkert bra det också!

Men..för att komma till skrämmande. Vägde mig idag på gymet. Brukar typ aldrig väga mig för jag brukar inte ha någon anledning. Men hjälp. Jag väger inte mer än 51 kg. Så lite har jag inte vägt på över två år nu.. Och det som är mest dumt är att sist jag låg så lågt var när jag var på en rätt kass plats i livet. Detta kan man ju lugnt säga att jag INTE är nu. Jag är på världens bästa plats och ser bara positivt på allt som händer för tillfället. Lite trist att veta då att pga att man jobbar som ett as och inte hinner äta så tappar man vikt = mår inte lika hundra som man gör annars + blir tröttare.
Vet ju verkligen vilken skillnad det var på mig när jag hade ökat i vikt sist. Happy sandra med massa energi!

Fan :( Ser liksom inte riktigt nån lösning heller. För jag äter..riktigt mycket hemma också. Men måste äta så mycket flera ggr om dagen för att hålla vikten.
Kom aldrig och säg att endast övervikt är ett problem!

Nån som har några tips? Dom tas gärna emot just nu nämligen! Säg bara inte "ta tid att äta på jobbet" för den lösningen finns nämligen inte, då hade jag redan gjort det. Tiden finns inte och när man står själv kan man inte gå iväg heller... så äre!


Kollade runt på ännu mer bilder, fast här hemma.. Längtar redan efter sommar igen! O jag tror vi är flera, eller?

Här ute hos pappa vid poolen.. Härlig dag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sugen man blir på att bada o sola när man ser din bild :)

2008-10-24 @ 19:11:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mami

Ett råd kan vara att alltid äta frukost även om jag vet att du tycker det är svinigt att gå upp en stund tidigare när det är morgonpass, ett annat att kanske köpa med lite yoghurt och frukt, en yoghurt kan man alltid dricka mellan varven. Sen är det nog så att du är lyckligt lottad med hög förbränning, det hade jag med när jag var i din ålder. Viktigt är dock att du är frisk!även om du är smal.

kram på er gullungar - ledsen att jag inte orkade träna med er idag. Bodypump - är det det korta passet eller???

2008-10-24 @ 19:18:36
Postat av: mami

Förlåt,läste fel, Bodypump är ju styrketräningspasset :), jag tänkte på cykel. Hopp o hej på er!

2008-10-24 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0