Lustigt

Lite knas är det allt när man inte är motiverad för fem öre..och sen går dagen motsatt..med andra ord jättebra på jobb.
Skönt! Inte ofta det är så, när jag är lite kasst inställd så brukar det gå illa på jobb..haha!
Tar vara på denna dagen lite extra med andra ord.

Börjar se fram emot onsdagen mer och mer, speciellt då jag inte kommer att stå i repan speciellt mycket. Har fotografering mellan 12,00 och ca 14,00 på de båda hotellen. Ska bli SKOJ!

Härlig stammis idag "So..when are You getting married?" Ryktena sprider sig mellan dom. Jag är ju den som varit i receptionen här längst..och den som känner dom bäst. O nu snackas de visst om mig på företagen..Vet nämligen att jag inte sagt något till just honom, men att hans kollega påpekade förlovningsringen för ett tag sedan :)
Kul att dom kommer ihåg..!!

Näe...dags att plocka vidare i högarna här innan man får åka hem. Måste nog ha en liten kaffe till känner jag, tröttis i ögonen!

Kramar!!

Våra snygga...men väldigt stora kaffemuggar. En sån på morgonen, sen är man igång!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

mkt snygga koppar! jag älskar koppar fast jag inte dricker hett haha =)

kul att er förlovning uppmärksammas lite extra!



kram

2008-10-13 @ 20:12:33
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0