Mätt!

Hääääärliga söndag! Denna dagen spenderas verkligen på rätt sätt, perfekt inför kommande 6 dagars veckan (igen!).
Just nu pratar Nicco med pappa om svärmors bil... Jag bloggar och snart ska vi återgå till soffan för ännu ett avsnitt av brothers and sisters.

Har precis käkat en stor omgång lasagne så känns som att magen är några storlekar större än vad den brukar vara! Puh!
Börjar dessutom känna mig lite småsömning, men de gör inget :) Så det ska vara efter en innehållsrik helg!

Nästa helg blir nog också full fart... Fredagen jobbar jag förmiddag och sen ska presenterna inför lördagen färdigställas. På lördagen ska vi först gratulera en av Niccos vänner som fyller 30.. Därefter ut till pappa och gratulera :)
På söndagen jobbar jag som sagt under bröllopsmässan.. Keeping busy!

Nu återgår vi till soffläget...dvs liggande läge :P Haha


Dessa har jag satt värmeljus ovanpå och ska snart tända.. Snart mörkt ute.. Feels like vinter!
Men det gör inte så mycket.. Så fort vi kommer in i november har vi tonvis av grejor att göra..bröllopsgrejor + en MASSA planer med vänner :) Underbart! Brukar inte vara så duktig på att umgås på vintern..men i år är vi bäst! :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh vilka stiliga ljusstakar :) Passar utmärkt nu när det inte blir ljusar utan mörkare!!!!

Det låter verkligen som att ni haft en bra partykväll och jag vet att det känns dagen efter....så mår jag idag måste jag säga :( Mindre skoj och festens baksida. Drack också tonvis med vin och sjöng sing star :)

Skulle vilja testa det spelet som ni spelat.

Vad handlar den om?



kramis kramis

2008-10-12 @ 20:14:13
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Haha, sex, booze and rock n´roll är inte mitt favoritspel... Inte riktigt min genre, haha. Åtminstone inte det sistnämnda :)

Allt bra annars?



Kram!

2008-10-12 @ 20:34:20
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Dessi

Så snygga ljusstakar! Det var så mörkt i morse klockan 7 också... Så trist!



Puss o kram!

2008-10-13 @ 11:51:22
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0